Breve estudo sobre algúns dos procedementos dos que se serve Seoane na súa poesía, en particular en Fardel de eisilado e A maior abondamento, para sinalar nos individuos a representación de grupos ou en xeral dunha colectividade en coordenadas históricas precisas, especialmente cando estas son de supervivencia económica ou de resistencia social e cultural. Estabelécense algunhas comparacións entre os operativos de Seoane como escritor e artista plástico, e tamén se observan as opcións polas que se decantou como pintor e muralista, nalgún caso contrastándoas coas adoptadas por artistas como Laxeiro e Díaz Pardo.
culturagalega.org
Audiovisual | Música | Literatura | Banda deseñada
Subscríbete | Entra no teu perfil | Aviso legal | Licenza de uso | Contacto
Consello da Cultura Galega
Pazo de Raxoi, 2 andar. 15704 Santiago de Compostela (Galicia)
Tfno: 981957202 / Fax : 981957205 / e-mail: redaccion@culturagalega.org